Egy kisgyermekes fővárosi család hétvégéi egy palóc faluban

Falun Másképp

Falun Másképp

Paradicsom robbanás

2013. augusztus 29. - Falun Másképp

Közel 100 tő paradicsom van a kertünkben. Ennek az az oka, hogy idén azt találtam ki, hogy magam fogok növénypalántákat nevelni. Az egyik diszkont bolthálózat a segítségemre volt, mert nagyon könnyen használható palántanevelő tálakat kínált tavasszal. Be is vásároltam hát, és egy délután nekifogtam szemeket rakosgatni a kis tőzeglakásokba. A lakásunk minden ablaka növény-inkubátorrá vált. Az első pár hét lelkesedése és a "ma is kikelt egy csomó" napi mantrázása után kezdett nyomasztó lenni a helyzet. Mert én nem bíztam a véletlenre, egy mag helyett kettő-hármat is elültettem. Igen ám, de ezek jó magok voltak, mert MIND ki is kelt...

Az igazi ajjaj akkor következett, amikor többedmagával ültettem ki őket az ágyásokba, mert azt gondoltam, úgyis elfagy egy-egy. Hát nem.

omg.jpg

Végül is örülök, de mostantól egy darabig paradicsom lesz minden. Középen a Paradicsom-szörny egy változata... Ökörszív és San Marzano mindenhol.

pariszorny.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://falunmaskepp.blog.hu/api/trackback/id/tr265483774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása