Egy kisgyermekes fővárosi család hétvégéi egy palóc faluban

Falun Másképp

Falun Másképp

Aratás hava - van is mit...

2015. augusztus 13. - Falun Másképp

Végre van mit mutatni, termett bőven mindenféle, és idén is van, aki nem annyira, de arról ma nem...

Szóval lett bőven padlizsán, özönlik a paprika és a paradicsom. Utóbbi kettőt idén Polyversum bioszerrel kezeltük, paradicsom - és paprikarothadás ellen, itt szereztem: http://www.bio-gazdabolt.hu/. Egyszer permeteztük csak, eddig minden OK, persze eddig az eső sem durvult sokat. Minden palántát május végén vettünk a balassagyarmati Margit néninél, bevált, megbízható és nagyon kedves forrás, ráadásul idén is rengeteg tanáccsal lettünk gazdagabbak vásárlás közben. Ha összefutunk nem ússzuk meg részletes kerti jelentés nélkül, gondja van ránk, mondhatni.Persze, azt is gondolhatnám, hogy versenyzik, kinek van több paprikája vagy paradicsoma, de nem, ezt róla nem elegáns gondolni:-)

A padlizsánt csak erdélyi padlizsánkrémként szeretem, ezért az lett belőle, valahogy nem jön be se grillezetten, se rakottan...a gyerek pedig még így sem. Férj más tészta, mert ő rendszeresen nem szereti addig a dolgokat, amíg nem az én tányéromról lehet elenni, amit viszont én utálok. Dehát 10 év alatt sok mindent megszokik az ember, szóval ő szereti, ezért kép az nem készült, mert hamarabb elkopott, mint én észbe kaphattam volna.

padli.jpg

paradi.jpg

paprika.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://falunmaskepp.blog.hu/api/trackback/id/tr727703624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása