Egy kisgyermekes fővárosi család hétvégéi egy palóc faluban

Falun Másképp

Falun Másképp

Tovább is van...

2014. október 10. - Falun Másképp

Jó ideje már, hogy nem írtam ide. Témám lett volna, de több készülékre gyűjtöttem az ide kapcsolódó képeket és nem nagyon volt időm rakosgatni, készítgetni. Ki hinné, de a készülékek álltak az utamba. 

December óta sem állt meg az élet a vidéken. Persze egy-egy változás volt azért. Például új biogazdaság indult el Terényben. Tavaly írtam arról a terényi kezdeményezésről, hogy lakhatásért cserébe gyermekes családokat várt a falu. Az egyik legtöbbet olvasott írás az volt itt tavaly. Kérdezgettem, hogy mi lett az eredmény és hallottam, hogy két család be is költözött a faluba. Örültem a hírnek, ez is valami, gondoltam. Nos, az egyik család épp biogazdálkodással kezdett foglalkozni. Micsoda szerencse, mert az idei gyalázatos paradicsomtermésünket nemigen tudtam volna befőzni. Tőlük viszont gyönyörű ökörszív paradicsomot vehettünk igen kedvező áron. Bio, közeli és finom... Hát ilyenekről fogom folytatni a beszámolóimat, hamarosan...

A bejegyzés trackback címe:

https://falunmaskepp.blog.hu/api/trackback/id/tr456778603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása